چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد
سرخط خبرها

اولین تلفات سیل در اطراف مشهد | ۶ عراقی و ۱ ایرانی جان خود را از دست دادند + فیلم

  • کد خبر: ۱۱۹۳۳۱
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۷
اولین تلفات سیل در اطراف مشهد | ۶ عراقی و ۱ ایرانی جان خود را از دست دادند + فیلم
درواژگونی خودرو ون در سیلاب روستای چنارک در جاده مشهد- سرخس ۷ نفرکشته شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، منابع امدادی با اعلام این خبر افزوده اند: هم اکنون نیرو‌های آتش‌نشانی مشهد، شهر رضویه و هلال احمر در حال امداد رسانی به حادثه دیدگان هستند.

محسن داوری، فرماندار مشهد مقدس در تکمیل این خبر گفت: هفت نفر از سرنشینان خودروی «ون» در مشهد که ۶ نفر تبعه عراق و یک نفر ایرانی بودند بر اثر سیلاب در اطراف این کلانشهر جان باختند.

وی افزود: ۵ نفر از فوتی‌ها خانم بودند و ۲ نفر آقا جان خود را از دست دادند، همچنین ۳ نفر دیگر از سرنشینان مفقود شدند و ۳ نفر دیگر به بیمارستان منتقل گردیدند.

فرماندار مشهد گفت: خودروی ون در مسیر میامی به روستای چنارک در اطراف مشهد بر اثر شدت بارش‌ها و سیل واژگون می‌شود و با کمال تاسف تعدادی از سرنشینان آن جان خود را از دست می‌دهند. سرنشینان خودروی ون ۱۳ نفر بودند که یک نفر ایرانی (راننده) و بقیه تبعه عراقی بوده اند که برای زیارت به سمت میامی بارگاه امام‌زاده یحیی حرکت می‌کردند.

تعداد بازدید : 3618
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->